3 Ocak 2020 Cuma

eski yıldan öğrendiklerim


insan yalnız yaşarken, bir yandan kendine evsel işleri yönetecek kolay yollar bulurken bir yandan da sınırlarını biraz kalın çizmeye başlıyormuş.
30 kiloluk kedi kumunu, asansörsüz apartmanda 2. kata tek başına çıkarmayı ya da usta geldiğinde onunla usta dilinden konuşmayı öğreniyor insan. ama evdeki yalnızlıktan, özgürlükten ve kendine has düzenden de hoşlanmaya başlıyor. gecenin 5'inde eve geldiğinde dır dır eden bir sevgili yerine, seni özlemiş kediler oluyor ve seren serengil'in etrafında dönen motorlu zincirli tipler gibi ayaklarında çevrende dönmeye başlıyorlar.
deplasman sonrası eve bavulu 10 dakikada ancak çıkarıyor olabilirim ama sabahları car car car podcast açtığımda kimse "sesini kıs" diye bağırmıyor.
kumanda hep benim. kimsenin ailesine katlanmak zorunda değilim. evimin odalarından birini "ya akraba gelip kalırsa" diye ufak bir yatak odasına çevirmem gerekmiyor.
hayatı paylaşmak çok keyifli. komikli şakalı videoları, ofis dedikodularını, filmleri, dizileri, milletin ilişki ve seks hikayelerini paylaşmak ve güncel siyaseti konuşmak hep çok çok keyifli. ama haftanın her gününü ve o günün her saatini birine adamak istediğimi sanmıyorum. ayrı evleri olan, çok seven, sevişen ve eğlenen bir çift olmak istiyorum.
o'nsuz çıktığım tatilden fotoğraf atınca, o ana en az benim kadar gülsün istiyorum. o ankara'ya gittiğinde ve ünlü pavyonlarına götürüldüğünde bunu mutlaka bana anlatsın istiyorum. tüm gizli ve pis sırlarımı dökmek istiyorum. (zenci filmlerini sevmiyorum, uzakdoğulu herkes birbirine benziyor ve bir insana yaşlı diye saygı duymak zorunda değilim)
birlikte gelecek hayalleri kurarken, önce kendimiz olduğumuzu unutmak istemiyorum. 2'yi 2 yapan küçük küçük 1'ler çünkü. bize giden yol, benden geçiyor.
ben kendim olmayı çok zor başardım, olduğum kadına giden yolda çok kalbim kırıldı. kendi değerimi evlilik üzerinden biçtiğim zamanlardan, çocuk istediğimi sanıp korunmayı bıraktığım zamanlardan geldim ben buralara.
artık sadece ne istemediğimi değil, ne istediğimi de biliyorum.

2020'den herkese "farkındalık" ve "cesaret" diliyorum. mutlu seneler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder