28 Şubat 2009 Cumartesi

güzel günler göreceğim...


son zamanlardaki ağır aksak gidişat yerini hızlı bir koşuya bıraktı... son 48 saat içinde yaşananlar belki 6 aya yayılsaydı ancak hazmedilebilirdi...

yaşamın önünüze neler çıkaracağını bilemiyorsunuz, dolayısıyla yapılan hesaplar ve kitaplar bir türlü tutmuyor, tutamıyor.

misal ayın sonunu rahatça getirebildiğimi düşündüğüm zamanda termosifonum patlar, dişçiye milyarlar vermem gerekir, çantam çalınır ya da bilmediğim vergi borçlarım çıkar. aile ve arkadaş arasında bu konularla ilgili çokça dalga geçilir benimle... bozulmayan beyaz eşyam olmadığından ilk baktığım şey "garanti süresinin uzunluğu"dur.

her ne kadar kabuk değişimi beni heyecanlandırsa da, bulunduğumuz zeminin yumuşaklığı gözümü korkutuyor. tünelin sonundaki ışığı da zar zor görüyorum.

ama hayatlarımızdaki bu hızlı değişiklikler eminim bizlere iyi gelecek... ikocum yeni evindeki yeni hayatında çok mutlu ol... istersen dünyanın öbür ucuna taşın ben yine geleceğim, yemeklerini yiyeceğim ve benim için yaptığın odada kalacağım...

bense hayallerimin peşinden koşacağım. herşeyi göze alarak... çünkü "diren"mek gerek... çünkü kalbime söz geçiremiyorum. çünkü esas olan mutluluktur... çünkü hiç birşey için geç değil... çünkü gelecek güzel günlere güveniyorum...

o zaman geleceğe içelim bu gece...

3 yorum:

  1. tesadüf eseri blogundaki günlükleri okuyorum ve madem 'o zaman geleceğe içelim bu gece' dedin. Incubus'tan 'Love Hurts'ı da dinleyebilirsin, şöyle diyor şarkının başında; "Tonight we drink to youth / And holding fast the truth / Don't want to lose what I had as a boy..." yani "Bu gece gençliğe içiyoruz / Ve hızla tutunmaya gerçeğe / Gençken sahip olduklarımı kaybetmek istemiyorum..."

    YanıtlaSil
  2. şarkının linkini vermeyi unutmuşum.

    http://www.dailymotion.com/video/x1vffr_incubus-love-hurts_music

    YanıtlaSil
  3. :) teşekkür ederim güzel müzikler için ve üzgünüm taaa ağustos'taki mesajına şimdi cevap verdiğim için...

    YanıtlaSil