26 Aralık 2009 Cumartesi

iyi gelmedi...

bu yıl, yanlış kararlar, hayal kırıklıkları ve bağdat'tan dönen hesaplar yılıydı... iş değiştirme kararı, tuhaf bir şehir değiştirme hikayesi, tekrar yeni bir iş yaratma ve alışma olayı, yalnızlığımın yerini birlikte yaşama bırakması ve yuvaya dönüş... astrolojik olarak bakarsak "yıldızım düşüktü şekerim"... :)

ama tüm bunlara rağmen 2009'un bana getirdiği en harika şey "aşk"tı... değiştiren, dönüştüren, büyüten, şımartan, emek verilen, gülümseten, sürprizli aşk...

seni çok seviyorum canım... sen benim sabahları uyandığımda ilk hatırladığımsın, sesini duymadan yapamadığımsın... hediyemsin... dilerim 2010 da, geri kalan yaşamım da seninle geçsin... bu da benim yeni yıldan dileğim olsun :)

3 yorum:

  1. Canım Kardeşim,
    2010'da da, 2011'de de ve ondan sonraki her yaşayacağın yılda da en az bugünkü kadar mutlu ol. Sevdiklerin hep yanıbaşında olsun ve biz en az bugün Cevahir'de güldüğümüz kadar gülelim...Seni çok seviyorum.İKO

    YanıtlaSil
  2. Diren cim geçmişe öyle bakma şekerim yaa. Bütün bu kararların hata olup olmadığını denemeden bilemeyiz ki. Ayrıca bütün bunlar birer tecrübe hayata karşı.. İyi seneler

    YanıtlaSil
  3. Olsun, insanın hayatını değiştirebilecek cesaretinin olması bile güzel. Tüm kaosa rağmen 2009 güzel bir yılmış. 2010 dahada güzel olsun.

    YanıtlaSil