31 Mayıs 2020 Pazar

love, freedom and peace




ülkenin ve dünyanın tamamen boka sardığı şu günlerde çare barış, çare adalet, çare aşk, müzik, seks. çare doğayla içe içe olmak, çare özgürlük, çare tüketim toplumundan üretim toplumuna geçmek ve kendine yetmek. çare sınırları kaldırmak, insan sevmek, hayvan sevmek, bitki sevmek, vicdanlı olmak. çare yerel tarım, ekolojik denge. çare iklim bilinci. çare okumak, çare farkındalık. çare köyden kente eğitim seferberliği. çare hak aramak, sorgulamak, düşünmek. çare aklında her ne varsa konuşmak, anlatmak. çare öğrenmek, dinlemek. çare feminist hareket. çare ayıpsız günahsız kafalar. çare kadınlar. çare direniş...


gelecek; lüks markaların hayvan derilerinden yaptığı çantalarda, pahalı elmaslarda, dogma din öğretilerinde, bilgisi olmadan fikri olanlarda değil. gelecek; kendinden başkasını düşünmeyen, satın almak ve tüketmekten başka bir şey konuşamayan genç insanlarda değil. gelecek; hayatında bir kitap kapağı bile açmamış, kendisine verileni hiç sorgulamamış, cahil olmakla övünen kalabalıklarda değil. gelecek; savaşta, topta, tüfekte, silahta değil. gelecek; parada değil, nefrette, yalanda, kinde değil.


ben dünyada yavaş yavaş yükselen yeni müziği duyuyorum... savaşmayıp sevişmeyi tercih eden yeni neslin sayıca daha kalabalık, zekaca daha üstün olduğuna eminim...
umarım çıplaklık ve ispanyol paça pantalonlar tekrar moda olduğunda zayıflamış olurum :)

not: bugün, gezi'nin 7. yaş günü... kişisel tarihimin en güzel ve en umut dolu günleriydi. dünyanın o yükselen müziği benim için gezi ile 31 mayıs 2013'te taksim'de başladı... nice yaşlara gezi, seni çok seviyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder