8 Mart 2018 Perşembe

8 mart falan filan



tabak satan şirket, kadınlar günü'ne özel indirim yapmış, uğrayıp satın almamı rica ediyor. neyse ki biri hatırlattı kadınlığımı.
kapitalizm, feminizme göz kırpıyor. yaşasın, artık kadınlar gününde de indirimlerimiz var, gidip o nefis çantayı yarı fiyatına alabiliriz.

ünlü erkekler de televizyonlara çıkıp, "kadının ne kadar zarif, naif, kırılgan" olduğunu söyleyip, şiddete karşı olduğunun altını çizdi. o iş de tamam.

geçen senelerde yüzlerini gözlerini boyayıp, "dayağa hayır" demişlerdi. bayağı iyi bir projeydi, bütün aşağılık dayakçılar vazgeçmişti bu kötü(!) huylarından...

erkek arkadaşım arayıp "bugün kadınlar günüymüş, kutlu olsun" dedi. sabah sosyal medyada yazılanları görmüş olsa gerek... o da tamam.

ben de ofise gelirken, başka bir emekçi kadın olan çiçekçiden, sümbül aldım. hem ofisteki kadınlara bir çiçek olduklarını hatırlattım, hem ekonomiye can verdim, hem de bu günü unutmayarak ne kadar düşünceli olduğumun altını çizdim.
şimdi de vurucu bir görsel arıyorum ki; sosyal mesaj verebileyim instagram'dan. "iyi ki kadınım, şöyle güçlüyüz, böyle süperiz" falan yazacağım...

kadınlar günümüz kutlu olsun. pardon emekçi kadınlar günü... solculuk da zor arkadaş, her dediğine dikkat edeceksin falan..
bu özel günü de kazasız belasız atlattık. oh

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder